Ronja Rövardotter har tovigt hår, som jag! ;)

Dear John var en härlig film. Jag vill bli kär!!! ;) Iaf, jag gråter sällan, mer sällan till filmer, ännu mer sällan på bio.. MEN, jag njöt av att fälla tårar, det var så fint!
 
Min helg ägnar jag åt att komma ikapp vad gäller filmer på bio., blir nog en eller två filmer till denna veckan! :D
Sen ska jag nog hinna med att shoppa lite med. Undrar så vad jag behöver? HEHE. 
 
Jag tränar för ett marathon i november. Eeh, jag hinner ju bli rastlös tusen gånger om. Så nu har jag hittat ett i juni! Känns som en skitbra morot ju ;) 
 
Saknar fotbollen litegrann så mamman i familjen har köpt skor så nu ska vi leta efter ett lag att spela i! 
 
Jag äter mest pesto, soltorkade tomater och pasta just nu, kanske för att jag vill till Italien igen. ;) Familjen sa att jag skulle varit au-pair i Italien istället, men kom på att de vill ju ha mej här så de erbjöd sig att prata italienska. Mi chiamo Josefin är det enda jag kommer ihåg från italienska-lektionerna :D
 
Jag måste klippa mej, jag ser ut som Ronja Rövardotter i håret :D Kom på att jag inte klippt mej sen i juni eller juli. Sen att jag brände av en rejäl tuss i oktober kanske kan räknas in, eller? Iaf, jag går igenom i mitt huvud hur jag ska säga så de faktiskt förstår hur jag vill att de ska klippa mej. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0