Körkortet är klappat och klart!

Uppkörning klart., så underbart att slippa tänka på körkortet mer! Inte det att det tyngt mej, men det tar så mkt av min dyrbara tid. Började uppkörningen med att göra fel på hur man ska signalera med armen om ens blinkers inte fungerar. HAHA, ooops, fick kolla på pappret och försöka igen :) Lite kul är det att man kör själv på väg till sin uppkörning, hehe!
 
Jag har GPS här, det är jättebra men ibland driver den mej till vansinne och är jag ensam i bilen svär jag högt! ;) När det är för många vägar som korsar varann, tunnlar eller broar över andra vägar så vet den inte vart jag är och lurar bort mej totalt! Lyckligtvis så använder jag den mer sällan då jag lärt mej att hitta till det mesta. Yeah, stor applåd till mej! ;)
 
Ser fram emot en myshelg med god mat, vänner och så lite jobb klart! 
 
Den i syskonskaran som uppför sig bäst under lördag dag får välja film på kvällen! Funkade förra lördagen för de va så snälla och söta så. Hoppas på samma effekt imorgon :D
 
Om en vecka är jag i San Diego!!!

Kommentarer
Postat av: Kent Liljekvist

Vad var det för fel på Holsljunga?

2010-02-06 @ 02:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0