Tillbaka i Seattle.

Sammanfattningsvis - stressig weekend :D
 
Då var man åter i Seattle efter en liten tripp till San Diego. Tiden har utnyttjats till max och jag är inte den enda som är trött i denna familj för gud vad mycket vi har hunnit med!
 
Legoland - kanske inte det roligaste då det var mer karuseller än lego. 
 
Seaworld - detta ÄR min absoluta favorit! Så sjukt imponerande, jag älskar djur och att se dessa enorma späckhuggare göra konster var så mäktigt att jag hade gåshud hela showen igenom. Husdjursshowen med katter och hundar var grym (vet inte riktigt varför de har det med tanke på att det är seaworld men...) Jag var helt till mej när jag såg de små katterna göra tricks och showade! Älskar katter, och framförallt mina små vildingar hemma! ;)
 
http://www.youtube.com/watch?v=KUpSh5knJeA&feature=player_embedded 
 
Disneyland - så fascinerande! Allt är så underbart vackert och coolt. När man är där så lever man verkligen i en sagovärld. Allt är planerat in i minsta detalj och vi åkte runt i filmerna Indiana Jones och Pirates of the Caribbean, dockan Johnny Depp såg så verklig ut! ;) Bästa åkattraktionen var dock Space Mountain, fart och fläkt i den åkattraktionen, och den är i mörker!
 
Wild Life Zoo - Två dagar gammal elefantbaby, behöver jag säga mer? Sött som socker och det fick avsluta vår San Diego tripp.
 
Vi bodde i ett hus som hade fler badrum än sovrum, egen inomhuspool, bubbelpool på taket och låg ett stenkast från havet. Huset är till salu, dryga 30 miljoner dollar som utgångspris vilket är ungefär 210 miljoner kronor! Jo men visst, gärna, bara jag slipper betala ;)
 
Jag har inte haft tillgång till internet, så hade inte en chans att säga grattis till mina älskade vänner hemma. Johanna och Gabriella är numera 25 år! Yeah ;)
 
På flyget hem hamnade jag jämte en man och han ser mej sitta och läsa en svensk bok. Det visar sig att han är svensk och påväg upp till Vancouver för att titta på OS. HAHA, vad är oddsen liksom? Iaf, nu blir det mer OS-tittande för min del. Sett lite, men på tok för lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0