Tiden springer iväg...

Lördagen flöt på fint, först alla deras aktiviteter under dagen och sen var vi och badade i poolen på gymet! Jättekul för barnen mindre kul för mej som var en häst i deras ögon. Hmm, bara att bita ihop och hoppas min rygg klarar det!:) Avslutade kvällen med hajar som hajar, grymt skön film! :D
 
Superbowl idag, vilket innebär finalmatchen i amerikanska fotbollsligan. Är tydligen hur stort som helst! Jag ska till några nyfunna vänner och kolla på detta! 
 
Imorgon var det fyra veckor sen jag lämnade Sverige, hjälp vad tiden har sprungit iväg! Fortsätter mitt liv att speeda på så här så är jag ju snart hemma igen. Men.., det vill jag ju inte nu, trivs här! So far so good som jag brukar säga till alla som frågar mej om jag gillar Mercer Island och kringområdet! Hehe..
 
Saknaden av fotbollen börjar smyga sig på, äntligen! Så om ett år kanske jag är riktigt motiverad för att spela hemma igen! Både jag och familjen håller öron och ögon öppna för att jag så småningom spela med nåt lag här! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjo gumman.

Bra att du trivs och har kul.

Jag har äntligen hämtat din färg- och beredningspärm, så nu har jag båda hemma hos mig.

Ha det gött.

krama

2010-02-08 @ 16:28:14
URL: http://ggaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0