Min lediga dag är över :/

Min lediga dag är över, och kommande vecka blir en lååång vecka! Mitt schema är späckat eftersom far i huset reser med jobbet i veckan! Så privatchaufför josy får en del att göra kommande kvällar :D 
 
Traskade runt i ett stort köpcenter idag, i flera timmar! Köpte inte så mkt, men en jättefin vårjacka, ett par skor, en klänning, leggings och så träningskläder förstås! Jag lär ha varenda färg på shorts när detta året är slut. Jag bor i mina rosa...

 
Provade ett par gummistövlar idag, jag bor ju trots allt i Seattle! Men kan inte bestämma mej, tror jag vill ha gråa, dock funderat på rosa, svarta och gröna! Men med tanke på att jag aldrig har beslutsångest så blir detta en lätt match :) 
 
Avslutade såklart kvällen på gymet., va nära att skita i det. Men insåg då att jag har varit tröttare i mitt liv och ändå åkt och tränat! Är så lugnt och fridfullt där, inte så många att störa sig på, ingen som tar mina maskiner osv... HEHE, sen så kan ju gym va roligt för att man vill kolla på allt folk, men då krävs faktiskt att de ska vara lite fina. Ögongodiset är svårt att hitta, så jag lägger det åt sidan för ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: jojo

haha köpte inte så mkt?? tyckte dt var ett helt gäng me saker:) du verkar ha fullt upp me både jobb shopping å träning,..kul att dt funkar fint! hörs på msn...puss

2010-02-02 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0