Run run..

Hör och häpna, de visar även denna hockeymatch på tvn. Måste ha att göra med foppa och co som satt sina spår i NHL :D
 
Jag är så stolt över mej själv! Fastän mina ben var tunga som bly idag så gav jag mej ut. Nu är jag ju dock sämst på att ta det lite lugnare när jag kanske borde. Tränade istället så att jag skulle kunna somna ståendes! Hehe.. 40 minuters löpning till mitt underbara gym, väl där workout i 30 minuter och sen dryga 50 minuters löpning hem! 
 
Är så glad att jag hamnade i denna familjen med tanke på mitt träningsberoende. De motiverar mej verkligen till att träna var dag då föräldrarna är väldigt aktiva! Sen finns det massa nyttig mat överallt vilket underlättar då jag inte gillar snabbmaten som kidsen äter.
 
Strålande sol och shortsväder, gud va jobbigt det är idag! :D
 
Jag är mej lik hoppas jag... (!?)
 
Jag och äldsta tösen.

Kommentarer
Postat av: Monica Efraimsson

Ja det är du.Kul att du trivs ,här har vi inte haft det så kul med all snö och mer kommer det.Ha det gott i värmen kram Monica

2010-02-20 @ 07:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0