Rött kan betyda grönt till höger!

Det bästa med att köra bil här måste vara att man får svänga höger fastän det är rött ljus! 
 
Den yngsta killen sa idag när jag körde och vi stod vid rött ljus att han skulle elda upp alla bilar förutom hans familjs och vänners bilar. Då skulle det va lättare att komma fram! Klokt, men vet inte riktigt om de tankarna är så bra. Hehe! Annars brukar vi fantisera om att vi kan flyga förbi alla eller hoppa över bilarna. ;)
 
Jag läser Pippi Långstrump för dom, och försöker få dom att tro att jag är världens starkaste tjej. Det går inte riktigt hem, men under hypnos kanske det kan gå! 
 
Några målare var här och målade om vardagsrummet för ett tag sen, och de två yngsta tror fortfarande att det är jag som har gjort det och är mäkta imponerade av hur bra det är gjort! Hehe..
 
Snart ska alla-hjärtans-dag-korten skickas till släktingarna och det va så himla roligt och gulligt när yngsta killen Cooper skrev hälsningar på sina kort; "I love Cooper". HAHA.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Annette

haha, det visste jag;) knepigt till en början, men har man huvudet med sig, så går det bra att svänga:)

2010-02-05 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0