Public Market Center

Åh vilken underbar dag. Finns det nåt bättre än att strosa runt och kika på folk och i affärer en solig vårdag? ;)
 
Seattle är så vackert, havet alldeles runt knuten och överallt skymtar berg med vita toppar! 
 
Jag var för första gången på Public Market Center. Är en saluhall med massa gott överallt. Mor, far och bror, om ni kommer hit kommer ni älska det stället! ;) Jag gör det redan!
 
 
Shoppade en del också, det gillas! Insett att min kropp går mot vår. Då börjar jag kolla på vita kläder istället för svarta och gråa! :) 
 
Börjar undra varför jag köpte gummistövlar, jag har inte behövt använda dom än. Är jag inte i USAs regnigaste stad!? 
 
Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0