Nya skor och stövlar...

Yeah, ett par gummistövlar och två par converseskor rikare, lite fattigare vad gäller pengar men skit i det ;)
 
Jag var nog deras jobbigast kund på nordstrom idag, först stod jag med fyra par gummistövlar framför mej i ungefär en kvart och kunde inte bestämma mej., till slut köpte jag de svarta... MEN, gick tillbaka efter fem minuter och bad de kolla om de kunde beställa de mörkgrå fast sen bytte jag till de silvriga istället ;) han önskade mej en trevlig dag när jag gick därifrån! Måste ha varit av gammal vana, för innerst inne hoppades han nog att jag skulle bli överkörd av en bil ute på parkeringen :D
 
Knallrosa och lilaglittriga converse.., härligt komplement till mina vita, svarta och gråa kläder! ;)
 
Det regnar idag, så passande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0