Köpte mej lite kärlek idag :D

Då var man lite fattigare men ett par mysbyxor rikare, eller? Jag har beslutsångest som vanligt :D Hittat grymmaste affären med tränings- och myskläder! Det är skön kvalitet blandat med färg och finess! LULULEMON... första men inte sista gången mitt kort dras i deras maskin. HEHE!
 
Idag såg jag för första gången sen jag kom till USA en söt kille, kors i taket!!! Frågade honom om han var amerikan och var då tvungen att säga varför jag undrade, hehe! Sa att han var söt och bla bla, han flinade gott och verkade bli glad. Vem gillar inte att få en spontan komplimang som inte kommer från nån som har mer än 2 i promille. Han jobbar i en av butikerna jag gillar, så ytterligare en anledning till att shoppa där. HAHA!
 
Nya kläder är kärlek och lycka! Det kanske inte varar för evigt men ett tag iaf :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0