Idol nästa?

Knappast., när en femåring säger till mej att jag inte får sjunga är det illa va? HAHA, alla som känner mej vet att jag sjunger hellre än bra. Vet om att jag är rent ut sagt kass, men att sjunga är mitt sätt att slösa energi när jag inte får prata så mkt :D 
 
Han har sagt till mej att jag får inte sjunga förrän jag är tillbaka i Sverige. Tack för den! Frågade om han ville att folk skulle ha dåligt självförtroende. Svaret var JA! Lucky him att det ska mkt till för att sabba mitt självförtroende ;)
 
Här finns flera hundra kanaler, men jag lovar er. Det är svårt som tusan att hitta en kanal som visar OS. Är som att de inte bryr sig så mkt. Men, hör och häpna, hockey-matchen mellan Sverige och Tyskland visar dom! Yeah ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0