Hotar med sång :D

Skidskytte är ju hur kul som helst, men USAs tv-kanaler bestämde sig för att inte visa det. Så Aftonbladet för uppdatering fick funka för mej idag, IGEN.., missade uppenbarligen inte så mkt!
 
Olydiga kids kan bli av med sina playdates, nintendo Ds, tv, dator osv. Listan kan göras lång, men nu har jag kommit på att om de inte lyder mej så sjunger jag! Hehe, iaf funkar det på den yngsta! Han pratar om sin födelsedag varje dag som är i april. Iaf då har jag tillåtelse av honom att sjunga happy birthday för honom! Kors i taket :D
 
Idag är det strålande solsken, så om jag får välja mellan herrarnas curling eller sol i ansiktet väljer jag SOL! Bör tilläggas att det är matchen mellan USA och Danmark!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0