...

Då har jag ätit upp mej, kanske lite för mkt mat sen jag blev frisk från min magsjuka! Hehe, men passande nog kom min nya löparjacka på posten igår så idag blir det premiär! :D 
 
Jävla backar bara, hela Mercer Island består ju av raviner. Kanske blir gymet ist, ska fundera på detta i några minuter :)
 
Igår var jag och äldsta tösen i ett köpcenter, såklart blev det lite kill-snack! Frågade om hon pussat sin pojkvän -icke! Hon är trots allt 12 år, så en oskyldig puss hade ju inte varit farligt. Berättade för henne att jag inte sett nån snygg kille här i USA, hon ska hålla utkik åt mej och hon sa att han kan dyka upp var som helst. Klok flicka! 
 
När jag, äldsta flickan, hennes mami och papi kollade på en film häromdagen så satt pappan och spolade förbi så fort det blev lite hetare scener :D
 
Barnen undrade häromdagen varför jag och min bror bor själva i Sverige och inte med våra föräldrar, med tanke på att vi inte är gifta eller har barn. Hmm! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0