6-0 till mitt nya land i första perioden!?? :D

Hockey är helt plötsligt roligt. 6-0 till USA i första perioden. HAHA! Vad händer?
 
Igår hade jag tjejkväll med minsta tösen. Vi begav oss in till centrala Seattle och hon ville äta på McDonalds :( Sagt och gjort, sen bar det av mot bio - Fantastic mr Fox. Kanske inte den bästa filmen, men den va helt okej med tanke på att alla figurerna var så söta! Jag vill ha en räv!!!
 
Mina joggingturer med vovven går bra, förutom när han tvärstannar och vägrar fortsätta. Tur att han är så lätt så det bara är att fortsätta springa, eller inte! Eftersom han är van vid att gå på toa själv ute i trädgården så tror jag att han behöver gå på toa men han vågar inte. Så hur lär man en 8 månaders vovve att det är ok att kissa och bajsa i skogen? Hehe...
 
Fan va äckligt med späckhuggaren från Seaworld. Hände dock i Florida, tror dom är mer väluppfostrade i Californien!
 
 
Jag va på IKEA och köpte massa knäckebröd häromdagen. Mina måltider är räddade. Vad sägs om knäckebröd med pesto och rostade linfrön som mellanmål? Yammi.. 
 
Jag ska ta en nap i soffan nu, känns dock lite dumt när städerskan springer runt här som en tok och städar! Men vill ju inte vara ivägen :) Sen går vi för ett OS-guld i curling!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0