100tals tvkanaler!

Jag mår bättre, så nu kan jag se fram emot San Diego :)
 
Fastän de har minst 200 tv-kanaler så är det svårt att hitta nåt bra att kolla på! Dessutom tar det ju tio minuter att bläddra igenom alla kanaler eftersom jag hoppas att det ska vara nåt bättre program på någon annan kanal :D Snart börjar OS, då behöver jag ju inte bekymra mej!
 
Typsikt frågade en pappa mej vid skolan igår om jag ville vara med deras lag och spela fotboll på kvällen. Men med mitt illamående så var jag tvungen att tacka nej. :(
 
Yngsta killen tog på sig ett rött, långt pärlhalsband imorse och skulle ha det till skolan. Jag sa till honom att det där är väl ett tjej-halsband och att han kanske inte ska ha det till skolan! Han tittade på mej och sa att nej, det är inget tjej-halsband, rött är en färg för både tjejer och killar. Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0