JAG ÖNSKAR MEJ...

Två veckor kvar, det känns som en jävla evighet. Jag vill bara ha sol, vänner, semester och väldigt kul!
.
Kolla vart jag hamnade ikväll. Behövde komma ut ur huset och detta stället tilltalar mej med trådlöst internet och en härlig atmosfär. Tyvärr (!?) går det nog att räkna på en hand de gångerna jag köpt nåt här. :)
.
Julafton närmar sig och den ska jag fira tillsammans med min sister from another mister - Denice. Det blir inte jag och hon ensamma utan hela hennes h-familj. Sammanlagt 16 vuxna och en massa barn. Mysigt! Hoppas det blir som Tomten är far till alla barnen. HEHE!
.
Jag önskar mej snabbspolning i julklapp. Snälla tomten, jag har varit snäll i år! Kanske har jag svurit lite för mycket. Kanske har jag inte alltid varit Guds bästa barn men det är det enda jag önskar mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0