FÖRBANNADE JÄVLA BILJÄVEL!

Julen närmar sig och jag har ingen julkänsla alls. :( Jag hade gjort mycket för att få fira jul i Sverige.
.
Jag har berättat för familjen att i Sverige är det tradition att kolla på Kalle Anka klockan tre på julafton. De förstod ingenting :) En annan är att kolla Svensson svensson och Sunes jul. Så jävla bra!
.
Idag, igår och i förrgår hade jag en väldig svacka. Ont i magen, nära tårar och en längtan att tre veckor ska gå jättefort. Som tur är har det släppt lite nu och jag försöker tänka på allt roligt som komma skall.
.
Jag ska träffa mina allra bästa vänner om tre veckor.
Jag är i Sverige om mindre än fem veckor.
Jag kommer träffa familjen och mina älskade pälsepojkar!
Jag börjar skolan.
Jag ska umgås med vänner jag inte träffat på över ett år.
Jag ska dricka vin, äta god svensk mat och festa.
.
"I Sverige kommer inte tomten om man inte är snäll, jag antar att det är samma här i USA". HEHE, veckans mening från mej till barnen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0