RALLY-JOSY!

Jag har köpstopp, men det hjälper föga just nu. Jag är sååå körd. Jag provpackade för nån vecka sedan, och milt sagt så gick det åt helvete! Till råga på allt så får jag bara ha en resväska med mej hem från Florida, vilket innebär att jag får betala för resterande. SUCK! Jag funderar just nu hur mkt kläder jag ska ta på mej när jag checkar in. Dubbla lager är ju minimum!
.
Jag var en van och bra bilförare i Sverige efter x antal år med körkort och allt rally på grusvägarna under mina år som postis ute på landet. :D Men numera är jag en grym bilförare, jag är liksom komplett. Jag kör mycket bil och det blir många mil på motorvägar som är femfiliga. Jag sick-sackar och byter hej vilt. Grymt är det! Rally-Josy. HEHE! Statskörning är inga problem, det är bara att tuta och sucka över alla dåliga förare i de andra bilarna. Jag gör ALDRIG fel!
.
Efter mycket om och men och ett slutsålt julbord fick vi efter lite blinkningar och fjäsk vår julmat.
(Bilder lånade från Denice. By the way, jag har övergott från troll, häxa och alla andra lite annorlunda naturfenomen till en alien!??)
.
För elva månader sen lämnade jag Sverige. Det går inte att beskriva min glädje över att snart vara tillbaka i landet lagom. Nu sätter jag kommande tre veckor på high-speed så tiden går fort.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0