ÅRETS...

2010 kan sammanfattas som en berg och dalbana, men en behövlig sådan för att inse vad jag saknar och vill med mitt liv.
.
Årets bästa: Att jag klarade mitt jobb. Att jag bet ihop och verkligen klarade det. Jihoo!
Årets sämsta: Ensamheten! Respektlösheten! Orden; jag hatar dej, du är dum, bitch.
Årets vän: Denice. Vi ses i Sverige kära lillasyster, storasyster eller vad du nu är!
Årets kärlek: Den lyste med sin frånvaro och det stämmer att gräset är grönare på andra sidan så tack Sverige för snygga och bra killar ;)
Årets längtan: Svensk mat!
Årets prestation: Marathonen på 4 h och 8 min.
Årets måste-ha: IPad, eller!?
Årets resa: San Fransisco tog mitt hjärta!
.
Snart 2011. Jag är övertygad om att året kommer bli bättre än 2010. Jag är ett år klokare. Jag ser med stor glädje framåt. Jag har allt just nu, känns det som. LYCKA! Jag fyller 25 nästa år. Jag tycker det ska bli kul. Förvänta er inget stort kalas, jag gillar inte kalas. Jag ska fira med mej själv, eller nån lycklig själ i kanske Rom, kanske Paris eller kanske någon annanstans.
.
2011 års nyårslöften.
-Inget godis.
-Inga kakor, glass, nötter och pajer om det inte är vid speciella tillfällen! :)
.
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Denice

naaaaaw. snart så ses vi igen sister from another mister!

2010-12-30 @ 21:10:40
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0