"STOR PLATS I RESVÄSKAN!"

Är det illa när man får en känsla av att man bara måste åka till sin favoritaffär American Apparel!? Jag brummade iväg till gymet för två pass (känns som kläderna sitter bättre efter träning) och sen vidare till MIN butik. Jag provade en så fruktansvärt fin tjocktröja, men det enda som klingade i mitt huvud var; "stor plats i resväskan!" Så jag lämnade kvar den i butiken och kom ut med den tunnaste tishan dom hade.
.
Om fyra veckor flygs två fulla resväskor med mina saker hem. Det lämnar plats i garderoben. FARLIGT! :D
.
Kollade på Pinocchio med de två yngsta igår. Efter ett tag kom jag på att i Sverige där jag bor finns ju världens största Pinocchio. Nästan nio meter hög. De undrade varför, och det gjorde jag med!?? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0