VÄNLIGHET OCH ARTIGHET.

Vänligheten här borta går ibland till överdrift. Till exempel varje gång man går in i en butik: "Hi, how are you doing today?" De vill ju inte veta svaret, det är av artighet de frågar. Ibland frågar jag hur det är med dom också. Hehe! Allt för att retas.
.
Jag tappade bort min parkeringslapp på gymet idag. Hur kan den försvinna när den ligger i en påse hela tiden!?? Iaf, det finns många vänliga själar här borta så det löste sig utan några som helst problem.
.
I Sverige hälsar jag aldrig på främlingar när jag är ute och springer men här så säger alla hej, godmorgon eller vinkar glatt. Det är gulligt på nåt sätt. Det är bara en kärring, hon bor på samma gata som mej. Jag möter henne i stort sett varje dag och när hon ser mej vänder hon bort blicken. JÄVLA KÄRRING! Om jag inte minns helt fel så var det hon som kom springandes ut i trädgården som en galning och skrek att hunden dödar hennes växter. Crazy luktade bara på hennes blommor såsom tjuren Ferdinand gör på julafton. Skaffa dej ett liv brukar jag tänka när jag ser henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0