"DO YOU NEED HELP?"

Jag har klappat brunbjörnar, ridit på älgar och matat rävar. Eller!? Nej, den meningen var från min fantasivärld. Enda djuren vi såg var chipmunks. Som ekorrar fast med ränder. Fruktansvärt söta! Undrar om det finns ett svenskt namn för dessa. Hm!
.
Våra grannar på campingen kom med dessa ord när vi höll på att sätta upp vårt tält; "Do you need help? We were watching you for a while but we couldn´t just sit there and laugh at you anymore so..."
.
Vårt enorma tält. Vi var tre tjejer och vi hade ett tält för en hel armé. Inte att rekommendera med tanke på kylan. Brrr!
.
Vi var ute på hike med ryggsäcken full av öl.
.
Det bjöds på delikat middag - chili con carne.
.
Mys framför brasan!!
.
Det snöiga berget. Där var vi!
.
Sammanfattningsvis; en kul grej, men tror jag har tältat färdigt för i år :D

Kommentarer
Postat av: Annette

chipmunks = piff och puff. haha. annars kommer jag inte på något svenskt ord för chipmunks;)

2010-08-23 @ 19:34:42
Postat av: johanna

hahah! kan inte sluta skratta åt dom första bilderna:)

2010-08-24 @ 01:28:40
URL: http://lifeisabtch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0