VILSE PÅ MOUNT RAINIER! :D

Flum, dum och ytterligare en flum ska ut på camping. Detta kan gå hur som helst! HAHAHAHA!
.
Vi har handlat konserver, men var nära att glömma konservöppnare.
Vi kom på att vi behövde plastglas till vinet. Min h-dad frågade om vi hade bestick och tallrikar. Ooops!
Ficklampa var nåt vi inte hade en tanke på.
Grillpinnar i trä var tydligen ingen bra idé.
.
Min familj vill att jag ska vänta fem månader med den här trippen. Vi ska ju ut på hike när vi är där. Alla som följt mej vet ju hur bra det brukar gå för mej när jag ger mej ut på okända marker. De andra två är inte bättre med karta och kompass.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha!! en stort LYCKA TILL!! ni ser ut att behöva det ;) krama

2010-08-21 @ 09:23:04
URL: http://ggaahh.blogg.se/
Postat av: gabbi

ingen uppdatering här än om hur dt gick!?!?! jag blir orolig, hehe...

2010-08-22 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0