DET GÅR ÅT SKOGEN!

Om allt blir som planerat ska jag leka skogsmulle i helgen. Jag ska ut och campa!

.
Sova i tält
Lukta tält
Äta konservmat
Klia ihjäl mej efter alla myggbett
Skrika alla fula ord jag kan komma på för att tältsnörena får mej att snubbla
Sova dåligt
Ha ont i ryggen
Svettas i en sovsäck
Frysa ihjäl
Lukta svett
Återigen skrika alla fula ord jag kan komma på eftersom lägerelden inte brinner
Lukta eld om den någongång börjar brinna.
.
Jag tänkte att om jag utgår från det negativa så kommer allt bli positivt.
.
.
Jag ser faktiskt fram emot det. Det ser så mysigt ut! :)
.
Tyvärr är min kånken på andra sidan jorden, den hade passat sig sååå bra, men den kommer om nån vecka tillsammans med två kända ansikten! ;)

Kommentarer
Postat av: Blivande aupair

Tjena! Är just nu i matchningsprocessen med STS aupair och hoppas på att få åka iväg snart, hittade bloggen din på deras hemsida. Har spenderat halva dagen genom att skumma/läsa igenom den. Verkar som att du har det bra! :) tack för bra inspiration!

2010-08-19 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0