SÅ GOTT OCH SÅ NYTTIGT!

Jag gör allt för att undvika onyttigheter! Tänk om jag kunde få vara en sån där människa som kan äta hur mkt som helst utan att gå upp i vikt. Jag tror det är min största önskan!! Den är nog till och med större än att ha en massa katter eller att nångång bli upp över öronen kär (och då ska det vara besvarat, hehe!)
.
Jag har kommit på att jag gillar att äta mat som man kan knapra på. Det vill säga, det ska låta. Knäckebröd är ju så gott, bara därför. Men det har jag för tillfället förätit mej på. Denna veckan är det vitkål som gäller, så gott och så nyttigt! Äpple, päron och morötter går också bra!
.
Red mango är ett yoghurtställe som finns lite överallt. Det är som mjukglass fast yoghurt. Tillbehören väljer man själv. Det kan vara allt från chokladsås och kex till frukt och bär. Mmmmmm!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0