MÄTT SOM EN PLÄTT!

Jag bor på nedervåningen så jag tror jag får krypa upp för trappan imorgon bitti.
.
Idag åt jag på tok för mkt; jag var uttråkad och då går jag och småäter massa onyttigheter. Så när jag slutade idag tänkte jag; NU JÄVLAR ska skiten bort! Begav mej ut på en halvmara, och fy faaan. Spring aldrig när du är mätt som en plätt! Jag fick stanna och spy tre gånger för att överhuvudtaget kunna fortsätta. Ooops!
.
Sen att benen var tunga efter en halvmara i förrgår, en mil och en fotbollsmatch igår är ju en annan sak som bör tilläggas! En fotbollsmatch som vi för övrigt vann med 5-3. Fyra mål av fröken Josy! Jag älskar det! Killar klarar inte att man gör mål på dom. Den bästa kommentaren fällde deras målvakt. "Du kommer inte göra fler mål!" Eeh, då hade jag redan gjort tre på honom. Lite sur!?? HA HA!
.
Jag vill ha en träningskamrat. En som kan pusha mej till blod, svett och tårar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spelar du i sånt där mixat lag?

2010-08-06 @ 09:41:09
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0