JAG SOVER INTE ENSAM LÄNGRE!

Jag har nån som vakar över mej när jag sover.
.
Jag undrar om det är samma filur som kollar på mej när jag duschar eller om det är hans bror. De är ju så lika!
.
Min helg ser ut att gå mot en lugn och skön helg. Jag ska snart ut på hike med en kompis och prata om livets alla gåtor. Det finns alltid en intressant bakgrund till varför folk lämnar nära och kära för att jobba som aupair i ett land långt borta!
.
Jag lever i nuet, men kan inte sluta tänka på framtiden. Jag älskar att inte veta vad som komma skall, samtidigt som jag vill veta vissa saker! Det är väldigt många tankar som farit runt i mitt huvud de senaste månaderna.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0