"DON`T KILL EACH OTHER!"

Jag hatar kakorna och allt bröd som viskar mitt namn och skriker: "Ät mej!!!!" Jag hade en dålig dag idag. Oops! Tänkte lagt mej i sängen och jäst men som tur är har jag också en inre röst som säger till mej att åka och träna. Ett bodypump-pass och en timme på löpbandet är mitt minimum varje dag och så blev det även idag :) Tick tack, tick tack, om tre månader springer jag mitt första marathon. Hjälp eller Yeah, har inte bestämt mej vilket det ska vara ännu.
.
Lite kul när man springer in i mataffären för att lämna tillbaka en film och en kvinna frågar om jag spelar nån sport. Eeh, jag spelar fotboll säger jag. Hon sa att jag ser väldigt fit ut. Vad glad jag blev. Det var precis vad jag behövde höra idag efter denna helvetesdagen! Nåt sånt skulle aldrig hända i Sverige!?
.
Mina värdföräldrar säger att jag är fruktansvärt tävlingsinriktad. Jag och 11åringen spelade kickboll idag (det är som baseball fast man sparkar ut bollen), pappan stod och kollade en stund och sa innan han gick därifrån; "Don´t kill each other!" HAHAHA! Jag tänker fan inte förlora mot en elvaåring men det gjorde jag inte heller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0