BARN KOMMER MED STORKEN!

Mina två yngsta satt i bilen och pratade om att en lärare på deras skola är med barn.
.
Flickan: Men hon är ju inte gift.
Pojken: Jo det tror jag, hon har ju Dave.
Flickan: Dave!?? Han som går i din klass!??
Pojken: Hm, nej, jag tror det är någon annan Dave.
.
Jag inflikar med att man kan få barn utan att vara gifta. Jag säger till exempel att mina föräldrar inte är gifta.
.
Flickan: Ja, men dom har väl separerat!?
Jag: Nej, dom är tillsammans men de är inte gifta.
Flickan: Är du adopterad?
Jag: Nej, mina föräldrar är bara inte gifta.
Flickan: Men, hur kom du till dom då?
.
HAHA. Jag måste väl ha kommit med storken då! :D

Kommentarer
Postat av: Josefin - blivande au pair

hej!

vart någonstans i seattle är du? jag ska nämligen också till seattle. eller till redmond, en kvart utanför seattle :)

2010-08-13 @ 23:16:53
URL: http://nannydiaries.blogg.se/
Postat av: josy

Hej! Jag bor på Mercer Island, det ligger mitt på lake washington och mittemellan Bellevue och Seattle. Lycka till med allt, så kanske vi stöter på varann när du kommer hit!

2010-08-15 @ 01:09:59
URL: http://josyjosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0