VARIT HÄR EN EVIGHET.

Oj oj oj, att ändra om här är ju ett heltidsjobb. Men skoj är det, faktiskt! :)
 
I veckan ska jag spela fotbollsmatch för första gången på sisådär ett halvår. De har fortfarande inte bestämt sig över en trupp. Orkar inte tänka på det så mkt, allt som händer är meningen att det ska hända! 
 
Annars traskar dagarna på i vanlig ordning. Hot om inställda play-dates vid dåligt uppförande funkar fortfarande! Underbart. 
 
Kidsen brukar fråga hur länge jag ska vara här, och säger att det känns som jag varit här i en evighet. HAHA! Oops, så illa verkar dock inte vara, för när jag frågar dom om de vill att jag ska åka hem så är svaret är nej!!! Pjuh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0