Jag vill ha en riktig panda...

Jag vaknade på tok för tidigt imorse. Låg dock kvar i nån timma, åt frukost i sängen och kollade runt på internet. Kollar in på mitt amerikanska bankkonto och ser att jag har ungefär 80$ minus på kontot. Detta får mej att hoppa ur sängen, sätta mej i bilen och köra med tokfart ner till banken. (Eller njae inte så fort faktiskt. Får inte köra fortare än 35 mph på ön, och jag överstiger inte det för det enda poliserna gör på denna ön är att dela ut fortkörningsböter.)
 
Hamnade hos rätt bankman, han var jättetrevlig och tog bort 70$ från min skuld. Jag hade råkat använda kortet utan att jag hade pengar på det och för det tar de en avgift på 35$ per dag. Jävla rån! Killen på banken började prata om annat, kön blev längre och längre... HAHA! Ingen stress. Så jag började bläddra i en folder med en massa olika bankkortsbilder. Det är gratis här, i Sverige fick jag betala 100 kronor för mitt lilla My-visakort. 
 
Jag valde detta. 
Må de leva för evigt. 
Jag vill ha en riktig panda här och nu!!!
 
Jag var så nära att säga när han fixat allt att jag vill ha kissemissen istället, men kollade bakåt och såg kön ringla sig lång och kände att nej, nu måste jag gå härifrån. 
 
På vägen ut hörde jag mej själv säga, nästa gång. Katter, katter, katter... de är KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0