Jag är och kommer för alltid vara ett kakmonster...

Crazy är elva månader. Jag tycker det är dags för honom att lära sig att gå/springa utan koppel. Så... tog med honom ut i spåret, lossade kopplet och se på fan; han springer med mej. :) Crazy är blyg (!??) så när det kom en annan hund så satte han sig och tittade. YEAH! Hundens husse och matte sa till mej; "gud vilken duktig hund du har" HAHAHAHA! Årets skämt. Då skulle de sett mej när han var i koppel och hoppade efter en fågel, fågeln flög iväg och jag med!!  
 

 
Även fast han är galen, så är han en lurvig skönhet! 

 
Men jag är kattmänniska ända ut i fingerspetsarna, så tänk att få dela säng med den här pälsepojken varje natt! Kärlek!!!
 
Mamman i familjen bakade en enorm chokladkaka igår eftersom vi hade kalas för minstingen. Kul att den har tittat på mej med trånande blick hela dagen! Innan jag gick ner till mitt rum ikväll frågade jag henne om hon kunde gömma eller slänga den tills imorgon! ;) 
Det finns ingen chans i världen att när jag är hemma själv och rastlös gå förbi kakjäveln utan att smaka! Choklad är inte min favorit, men va fan... kaka som kaka! :D
 
Jag är och kommer för alltid vara ett kakmonster! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0