Nervöst...

Imorgon står mkt på spel, eller lite iaf. 
 
Mitt hår ska färgas., oj oj oj, det blir en spännande start på dagen. Jag har haft varenda färg i mitt hår typ, så det ska mest bli skoj! Ibland saknar jag mitt Pippi-färgade hår...
Fråga mej inte varför jag gjorde riktigt trollhår av mitt annars raka hår :)
 
Oj oj, tusen år gamla kort. Är inte stolt över min look, vill mest visa den underbara hårfärgen. Nej, nu ska jag inte komma på andra tankar. Nästa gång kanske! 
 
En av mina tränare jag hade under året jag var Pippi och lilla My sa till mej "rödhåriga är alltid så ettriga". Haha! Vad han inte visste var att jag är brunsvart i grund och botten :D
 
Sen är det fotbollsträning imorgon också. Jag är nervös :( Vill de inte att jag ska fortsätta, så fine, då vill de ju inte ha en spelare som mej i laget. Det är mer att jag ser det som ett misslyckande eftersom mitt lag i Sverige är bättre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0