Vårkänslor i kroppen!

Då var helgen över., men jag gillar måndagar så jag överlever utan tvekan! :)
 
I fredags såg jag date night och skrattade så jag grät. Hade verkligen inte förväntat mej att den skulle vara så rolig! Underbart när det går åt det hållet!
 
Lördagen fylldes av jobb, men det var mysigt. Hade ytterligare två barn att passa men minus ett. Så bara fem! Hehe! Alla säger jämt "VAAA, fyra barn!?? Hur klarar du det?" Uppenbarligen rätt bra då de allt som oftast lyssnar på mej! 
 
Idag traskade jag runt på en mysig liten marknad. Shoppade en blus/kofta och en väska på second-hand. Är jättenöjd, framförallt för att det var billigt. Men också för att jag haft en bild i mitt huvud hur jag vill att väskan ska se ut. Bra jobbat josy!

Outfit för dagen! 
 
Min nyinköpta vackra blus. Love!
 
Min nya väska. 
 
Jag har så mkt vårkänslor i kroppen så i veckan ska jag nog genomgå en förändring. Kan knappt vänta! ;)
 
Första veckan av P90X är över, bara tolv kvar. Jag har träningsvärk varje dag, men jag älskar det!
 
Jag kapar ofta huvudet på mina kort. Känns bra på nåt sätt! :) Vill bara visa att jag sparat andra delen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0