SUCK!

Åååh, idag har jag god lust att ge upp fotbollen. SUCK!
 
Träningen i sig var inte tråkig, eller dålig från min sida men de flesta i laget är otrevliga. Eller jag vet inte, de är bara inte trevliga. Jag har slutat säga hej och hejdå till folkmassan när jag kommer och går, alla bara stirrar och säger inget tillbaka. Knappt någon har pratat med mej och förstår jag inte vad de menar på planen så vill de knappt förklara. En tjej sa till mej idag när vi spelade fyra mot fyra "du är försvarare". Jag svarade ärligt och trevligt att "nej tack, jag är ingen försvarare." Hon gav mej en ful blick och sa tyket "JO!" 
JÄVLA BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mitt öde om fortsatt spel avgörs på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0