Själv kallar jag mej cool! ;)

Lego måste ju vara nåt av det roligaste som finns. 6åringen fick massa lego i födelsedagspresent. Jag är inte sen med att säga att jag hjälper gärna till, det är ju bygga som är roligt. Leka får de gärna göra själv, även om jag inte har nåt emot att leva i en fantasivärld för en stund!
 
Tror jag ska börja pussla igen, det brukade fördriva min tid ganska bra hemma i Sverige. Det har nämligen blivit lite för mycket kvalitetstid med mitt vita äpple det sista. Så från ett beroende till ett annat ;)
 
Shopping inne i Seattle stod på schemat idag. Köpte mej ett par högklackade skor, en svart klänning och en jeansväst. Outfiten för morgondagens utgång är klappad och klar. Bild tas imorgon iklädd makeup ;)
 
Tara, min vän från Australien är hur härlig som helst. Känns som vi känt varann hela livet. Love it! Iaf, när hon går in i en butik så kommer vi knappt därifrån. Hon är sockersöt och trevlig som få, så alla älskar att prata med henne. Jag är den som får säga, hey, let´s go... och anses som den mindre trevliga. Stör mej dock inte, orka prata med folk man inte är intresserade av.
 
Däremot såg jag ett gäng killar som såg intressanta ut. Vi var i tre butiker inom loppet av en kvart, och de var också där. Det måste ju betyda nåt tänker jag. Så i sista butiken väntar jag in dom, (Tara är tydligen blyg för fina killar så hon gömmer sig bakom några klädstänger) går fram och frågar om dom är härifrån. De svarar njae, då kläcker en 50årig kvinna ur sig; jag är härifrån. HAHA.., jag undvek henne lite fint och fortsatte prata med killarna. Det hela slutade med att de fick våra nummer och vi traskade åt varsitt håll. Återstår att se om de joinar oss imorgon, de verkade sugna! HEHE!
 
Kalla mej framfusig, galen, störd, oblyg, va fan som helst... själv kallar jag mej cool! ;)

Kommentarer
Postat av: Tara

I'd too call you coool miss Josefin..

2010-04-25 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0