Seattle = regn :D

Träningsvärk i ljumskarna och på lite andra ställen också som jag glömt av att jag har muskler på. Men fy tusan vad jag har svävat på moln idag. Jag älskar att spela fotboll! Bryr mej inte om att jag har skavsår på knäna, det är det värt. De har konstgräs överallt här; underbart... kan man ju inte skylla på underlaget. Bra initiativ med tanke på allt regn.
 
Regn hör Seattle till, men det stör mej faktiskt inte för jag älskar mina gummistövlar. Sen är det inte som hemma, att när det regnar så skiner inte solen på en vecka. Här skiftar det hej vilt! 
 
Påskharen verkar vara anledningen till att de firar påsk här. HEHE! Inget påskpynt så långt jag kan se. Hm, var är mina prydnadskaniner, min janson och mitt påskägg? Inte här iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0