Lite full? Njae :)

Om man vaknar med kläderna man hade på sig när man var ute igår, dessutom med lampan tänd, måste det sammanfattas som en väldigt bra kväll!??
 
Vi hade skitkul!!!!!
 
Vi besökte nog fem olika barer, pratade med alla sorters människor. Men det var några som tog priset som de dummaste vi någonsin mött. Vi säger att vi är au-pairer och killarna blir helt hysteriska och börjar gapa om att det här är ju fucking amazing! De köper oss en drink och den ena killen börjar krama mej väldigt hårt och tror väl att det ska bli vi nu bara för drinken. Jajjemen, när vi vill gå vidare så säger han till sin kompis att det är inte okej, vi köper drinkar till dom och nu vill dom gå. Jag lossar på "strypgreppet" och traskar därifrån!!!! Om han är van vid lätta au-pairs gick han på fel tjejer!!! :D
 
Kvällen avslutades kring halv fyra. Även fast nattklubbarna stänger klockan två här!
 
Jag tog en del kort igår, men inte med min kamera så ni får vänta lite, precis som jag! 
 
Nu ska jag sova igen, godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0