De vill att jag ska fortsätta... :D

Igår började jag med ett träningsprogram som man gör framför tvn; P90X. Jävla mördarträning! Fast det är skönt efteråt och jag kan säga att efter att knappt ha gjort armhävningar de senaste åren och helt plötsligt chocka kroppen med massa olika armhävningar i en timme innebar en jävla träningsvärk idag :D 
 
Andra fotbollsträningen idag, fan va kul det är. (När man inte hamnar med spelare som har noll koll.) Det var inte min bästa dag och blev väl inte jätteglad när andra i mitt lag tog alla forwardsplatser och jag hamnade som defensiv innermitt. Yeah! :( Såg dock till att jag fick spela lite forward iaf. 
 
Efter träningen sa coacherna att vi ses på torsdag om vi inte pratar med er. Jag gick och bytte skor och var på väg till bilen. Ena coachen kommer fram till mej och börjar prata. FAAAAAAN tänkte jag. Han frågade vart i Sverige jag bodde och sa att han själv bott i Luleå i två år. Glömde fråga vad han gjorde där då jag endast väntade på att han skulle säga: Don´t come back! Han sa istället att kommer du på torsdag och fortsätt som du gör men tänk på det och det typ. Glädjande besked ändå! Än är det en bit kvar, framförallt till min toppform, men iaf kul att de lagt märke till mej och vill att jag ska fortsätta träna med dom. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0