Chansen kvarstår.

Fan jag tänker för mycket, vill inte göra fel. Passar bollen istället för att utmana. MEN, kanske har det att göra med att jag inte känner nån jag spelar med och inte vill göra bort mej. Jag sprang dock som en jävla tok idag och ropade efter bollen. "HEY!!!!!" Kan ju knappt ett namn.
 
Coacherna hade inviduella samtal med alla spelare idag, och till mej sa de att de tycker jag blir bättre och bättre för varje träning och att de vill att jag ska fortsätta träna med dom och tänka på det, det och det.
 
Chansen till spel med Seattle Sounders damlag kvarstår, men än är inte truppen helt spikad! 
 
Sitter och funderar på om de har lagfest med herrarna!??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0