Börjar tröttna..

Jag drar en djup SUCK och inser att jag börjat tröttna på hur min blogg ser ut. Jag vet i mitt huvud hur jag vill att den nya ska se ut, men vet inte hur jag ska åstadkomma det, så HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP mej någon! :)
 
Det brukar vara så, jag gör nåt hela tiden tills jag tröttnar på det och blir anti istället. Likadant med mat. Vissa saker kan jag knappt titta åt längre för att jag föråt mej på det under en väldigt kort period. Men jag lever efter att det är väl bättre att göra/äta det man tycker om när man gillar det. 
 
Springer inte alls lika mkt längre. Ser bara fram emot att spela fotboll, och det är hör och häpna nåt jag pysslat med de senaste 18 åren. Den har dock råkat ut för svackor, men aldrig några långvariga! 
 
Måndagar brukar jag tillbringa cirkus 3 timmar i bil. Köra dit, hit, bort, hem, framåt, bakåt, höger, vänster... men icke idag. En var där, den andra här, den tredje iväg och den fjärde på fotbollsträning. Jag begav mej till parken med en boll och mina fotbollsskor och ägnade mej åt att trixa. Känns som att förra årets rekord på 250 ligger i farozonen. Det gillas!!!
 
Vet inte varför, men jag älskar denna bilden. Svar; ja, jag är bollrädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0