Äntligen fotboll! ;)

Första fotbollsträningen är gjord efter mer än fyra månaders uppehåll. Oj oj oj, om nån hade skjutit mej under uppvärmningen hade jag nog bara lagt mej ner och sagt; TACK! Hehe, men shit vad jag insåg att jag saknat det. Så kul det är!!!!!
 
Det kändes bra, jag hoppas att jag visade lite vad jag kan iaf. Det fanns några duktiga spelare och några halvkassa också för den delen. Får väl se vad coacherna säger om mej nästa gång! Spännande.
 
Alla som känner mej vet att jag svär en del och att ropa FAAAAAAN eller HELVETE så högt jag kan när jag missar hör liksom till min image på planen. Ooops! Iaf, nu missade jag inte tokmkt men nångång och insåg att jag kan ropa FAAAAAAN om jag vill, för ingen här vet ju vad det betyder. :D 

Kommentarer
Postat av: Denice

hahaha lärde mina handbollskillar FA-AN idag ;)

2010-04-02 @ 08:35:41
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0