Söndag.., sååå skööönt!

Söndagar inbjuder till lugn och tillåtelse att bara vara! Älskar det!
 
Bara fyra dagar kvar tills det är julafton., yeah! Vet inte om jag längtar efter julen så mkt, jag längtar efter MATEN! Jansons, prinskorvar, inlagd strömming, rödkål, sill... och bäst av allt kan vara risgrynsgröten! Det är jag och apelsin som gillar de, alla katter gillar väl tomtegröt? :)
 
Ska se till att mysa så mkt som möjligt med min love of life - apelsin innan jag åker! Kommer sakna honom SÅ! :(
 
Flygbiljett från Göteborg till NYC har inte anlänt än, men min biljett från NYC till Seattle är bokad och betald! 
 
Tiden kommer gå så fort, och jag ser fram emot att träffa alla innan jag åker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0