SNÖ., jag älskar SNÖ..

MEN, det va ingen jättekul upplevelse att köra bil SJÄLV från Stockholm till Borås och vidare till mor och far i SNÖSTORM idag! Fast jag blev bättre och bättre bilförare desto längre jag körde.. GRYM till slut!
 
Var i Stockholm för att fixa mitt visum, och klart att den amerikanska ambassaden hade det största huset som syntes, hehe! Jobbigt var att de va iskallt ute och jag fick stå ute och vänta i 50 minuter! Brrrr...
 
Om tre veckor ungefär så åker jag, är inte nervös än men har funderat en del på min packning och idag köpte jag den bästa VÄSKAN att ha som handbagage! Så snygg! Den va jag värd då jag lagt shoppingen på hyllan sen i början av sommaren.. Julklapp till mej själv = det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0